Je selecteerde

Wiko Fever 4G E-mail probleem oplossen

Wiko Fever 4G - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 - internet automatisch instellen

* Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga zonodig naar internet automatisch instellen voor het activeren van internet op de Wiko Fever 4G. * Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.nl/) Ga verder met Stap 2. * Werkt internet wel? Ga verder met Stap 3.
Wiko Fever 4G - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 - internet handmatig instellen

* Het kan zijn dat er geen automatische instellingen voor de Wiko Fever 4G beschikbaar zijn of dat er een ander probleem is. Ga dan naar internet handmatig instellen voor het controleren van de instellingen. * Werkt internet nog niet? Kijk dan bij de meest gestelde vragen. * Werk internet nu wel? Ga verder met Stap 3.
Wiko Fever 4G - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 - e-mail instellen

* Voor e-mailgebruik is een account nodig bij Hotmail, Gmail, etc. of een andere provider (Hotmail, Gmail, etc.) en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens. * Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld. * E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 4.
Wiko Fever 4G - E-mail - probleem oplossen - Stap 4

Stap 4 - e-mail versturen

* E-mailen met een mobiele telefoon is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders op je Wiko Fever 4G, ga naar e-mail versturen voor instructies. * Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met Klantenservice.
Vorige Stap 1 van 4 Volgende