Je selecteerde

Samsung P7500 Galaxy Tab 10-1 Samsung P7500 Galaxy Tab 10-1

Kies ander toestel

Samsung P7500 Galaxy Tab 10-1 E-mail probleem oplossen

Samsung P7500 Galaxy Tab 10-1
Samsung P7500 Galaxy Tab 10-1 - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet handmatig instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga zonodig naar internet handmatig instellen voor het activeren van internet op de Galaxy Tab 10.1.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.nl/) Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met Stap 2.
Samsung P7500 Galaxy Tab 10-1 - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een account nodig bij Hotmail, Gmail, etc. of een andere provider (Hotmail, Gmail, etc.) en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens.
  • Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 3.
Samsung P7500 Galaxy Tab 10-1 - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail versturen

  • E-mailen met een Galaxy Tab 10.1 is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders op je Galaxy Tab 10.1, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met Klantenservice.
Vorige Stap 1 van 3 Volgende