Je selecteerde

Samsung Galaxy A3 (2016) Samsung Galaxy A3 (2016)

Kies ander toestel

Samsung Galaxy A3 (2016) E-mail probleem oplossen

Samsung Galaxy A3 (2016)
Samsung Galaxy A3 (2016) - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet automatisch instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga zonodig naar internet automatisch instellen voor het activeren van internet op de Galaxy A3.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.nl/) Ga verder met Stap 2.
  • Werkt internet wel? Ga verder met Stap 3.
Samsung Galaxy A3 (2016) - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – internet handmatig instellen

  • Het kan zijn dat er geen automatische instellingen voor de Galaxy A3 beschikbaar zijn of dat er een ander probleem is. Ga dan naar internet handmatig instellen voor het controleren van de instellingen.
  • Werkt internet nog niet? Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werk internet nu wel? Ga verder met Stap 3.
Samsung Galaxy A3 (2016) - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een account nodig bij Hotmail, Gmail, etc. of een andere provider (Hotmail, Gmail, etc.) en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens.
  • Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 4.
Samsung Galaxy A3 (2016) - E-mail - probleem oplossen - Stap 4

Stap 4 – e-mail versturen

  • E-mailen met een mobiele telefoon is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders op je Galaxy A3, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met Klantenservice.
Vorige Stap 1 van 4 Volgende