Je selecteerde

HTC C110e Radar HTC C110e Radar

Kies ander toestel

HTC C110e Radar E-mail probleem oplossen

HTC C110e Radar
HTC C110e Radar - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga zonodig naar de instellingen wizard voor het activeren van internet op de HTC Radar.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.nl/) Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met Stap 2.
HTC C110e Radar - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een account nodig bij Hotmail, Gmail, etc. of een andere provider (Hotmail, Gmail, etc.) en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens.
  • Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 3.
HTC C110e Radar - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail versturen

  • E-mailen met een mobiele telefoon is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders op je HTC Radar, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met Klantenservice.
Vorige Stap 1 van 3 Volgende