Je selecteerde

BlackBerry 9900 Bold Touch BlackBerry 9900 Bold Touch

Kies ander toestel

BlackBerry 9900 Bold Touch E-mail probleem oplossen

BlackBerry 9900 Bold Touch
BlackBerry 9900 Bold Touch - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet instellingen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. De Blackberry Bold Touch wordt bij het eerste gebruik met de Tele2 SIM-kaart automatisch voorzien van de juiste instellingen, de zogeheten ‘Service Books’.
  • Werkt internet nog niet? Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met Stap 2.
BlackBerry 9900 Bold Touch - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – BlackBerry ID instellen

  • Om gebruik te kunnen maken van onder andere e-mail en BlackBerry App World is activering van een BlackBerry ID nodig op de Blackberry Bold Touch.
  • Nog geen BlackBerry ID aangemaakt en/of ingesteld, klik hier voor instructies.
  • BlackBerry ID ingesteld? Ga verder met stap 3.
BlackBerry 9900 Bold Touch - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een account nodig bij Hotmail, Gmail, etc. of een andere provider (Hotmail, Gmail, etc.) en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens.
  • Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 4.
BlackBerry 9900 Bold Touch - E-mail - probleem oplossen - Stap 4

Stap 4 – e-mail versturen

  • E-mailen met een mobiele telefoon is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders op je Blackberry Bold Touch, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met Klantenservice.
Vorige Stap 1 van 4 Volgende