Je selecteerde

Apple iPad E-mail probleem oplossen

Apple iPad - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 - internet handmatig instellen

* Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga zonodig naar internet handmatig instellen voor het activeren van internet op de iPad. * Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.nl/) Kijk dan bij de meest gestelde vragen. * Werkt internet wel? Ga verder met Stap 2.
Apple iPad - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 - e-mail instellen

* Voor e-mailgebruik is een account nodig bij Hotmail, Gmail, etc. of een andere provider (Hotmail, Gmail, etc.) en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens. * Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld. * E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 3.
Apple iPad - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 - e-mail versturen

* E-mailen met een iPad is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders op je iPad, ga naar e-mail versturen voor instructies. * Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met Klantenservice.
Vorige Stap 1 van 3 Volgende