Je selecteerde

Apple iPad Air Apple iPad Air

Kies ander toestel

Apple iPad Air E-mail probleem oplossen

Apple iPad Air
Apple iPad Air - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet handmatig instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga zonodig naar internet handmatig instellen voor het activeren van internet op de iPad Air.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.nl/) Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met Stap 2.
Apple iPad Air - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een account nodig bij Hotmail, Gmail, etc. of een andere provider (Hotmail, Gmail, etc.) en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens.
  • Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 3.
Apple iPad Air - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail versturen

  • E-mailen met een iPad Air is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders op je iPad Air, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met Klantenservice.
Vorige Stap 1 van 3 Volgende