Je selecteerde

Alcatel OT-991 Smart Alcatel OT-991 Smart

Kies ander toestel

Alcatel OT-991 Smart E-mail probleem oplossen

Alcatel OT-991 Smart
Alcatel OT-991 Smart - E-mail - probleem oplossen - Stap 1

Stap 1 – internet handmatig instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga zonodig naar internet handmatig instellen voor het activeren van internet op de Alcatel Smart.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.nl/) Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met Stap 2.
Alcatel OT-991 Smart - E-mail - probleem oplossen - Stap 2

Stap 2 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een account nodig bij Hotmail, Gmail, etc. of een andere provider (Hotmail, Gmail, etc.) en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens.
  • Ga naar e-mail instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met Stap 3.
Alcatel OT-991 Smart - E-mail - probleem oplossen - Stap 3

Stap 3 – e-mail versturen

  • E-mailen met een mobiele telefoon is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders op je Alcatel Smart, ga naar e-mail versturen voor instructies.
  • Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met Klantenservice.
Vorige Stap 1 van 3 Volgende